1. Wanneer is het mogelijk om spullen/goederen af te geven?
Zie openingstijden van De Brug Kringloop.
2. Nemen jullie alle spullen/goederen aan?
Wij houden ons het recht voor om spullen die, om welke reden dan ook, niet geschikt zijn om door ons verkocht te kunnen worden, niet in te nemen.
3. Is er een overzicht van spullen/goederen die jullie geheel niet innemen?
Ja, zie knop “Afleveren en ophalen goederen”.
4. Is het ook mogelijk spullen op te laten halen?
Ja, zie knop “Afleveren en ophalen goederen”.
5. Komen jullie eerst van te voren kijken als er spullen opgehaald worden?
Nee, we proberen bij het maken van de (telefonische) afspraak een zo duidelijk mogelijk beeld te krijgen van de aangeboden spullen en op dat moment aan te geven wat we niet meenemen.
6. Is het ook mogelijk om spullen thuis te laten bezorgen?
Ja, zie knop “Afleveren en ophalen goederen”.
7. Is het mogelijk om aangekochte artikelen nog een tijdje in de winkel te laten staan?
Dat is mogelijk, maar slechts voor een korte tijd. Als stelregel houden wij aan dat de goederen binnen 1 a 2 dagen moeten worden opgehaald of bezorgd.
8. Is het mogelijk om een artikel waar ik naar op zoek ben, te bestellen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om een artikel bij ons te bestellen of daarvoor op een wacht/bellijst gezet te worden.
9. Is het mogelijk om te bellen of een bepaald artikel aanwezig is?
Ja, dat kan. Maar het is voor ons helaas niet altijd mogelijk om op dat moment de hele winkel voor u door te zoeken.
10. Is het mogelijk om een artikel te reserveren?
Ja, het is mogelijk om een artikel te reserveren voor ongeveer 24 uur.
11. Geven jullie ook garantie?
Ja, op elektrische apparatuur met een aankoopbedrag van € 7,50 en hoger krijgt u twee maanden garantie. Mocht het door u aangekochte apparaat technisch niet goed functioneren dan is het mogelijk om het aankoopbedrag terug te ontvangen of een soortgelijk apparaat in onze winkel uit te kiezen. Het eventueel prijsverschil wordt dan verrekend.
Staat uw vraag er niet bij? Stuur een bericht!